Mąstau, bendrauju, gyvenu. Etika 8 klasei. Vadovėlis
Mąstau, bendrauju, gyvenu. Etika 8 klasei. Vadovėlis
  • Išparduota
Šis etikos vadovėlis skiriamas mokiniams kaip savarankiško mokymo(si) vadovas ir mokytojams kaip mokymo priemonė. Jis parengtas pagal naująją 2008 metų Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklos pagrindinio ugdymo bendrąją programą ir atitinka jos keliamus reikalavimus. Mokymo(si) medžiaga skatina įvairią aktyvią mokinio veiklą: tyrinėti, ieškoti, pritaikyti, analizuoti, spręsti problemas, kurti. Taip pat skatina kritinį mokinių mąstymą, aktyvų interpretacinį jų santykį su mokomąja medžiaga, mokymąsi…
0

Mąstau, bendrauju, gyvenu. Etika 8 klasei. Vadovėlis | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Šis etikos vadovėlis skiriamas mokiniams kaip savarankiško mokymo(si) vadovas ir mokytojams kaip mokymo priemonė. Jis parengtas pagal naująją 2008 metų Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklos pagrindinio ugdymo bendrąją programą ir atitinka jos keliamus reikalavimus.

Mokymo(si) medžiaga skatina įvairią aktyvią mokinio veiklą: tyrinėti, ieškoti, pritaikyti, analizuoti, spręsti problemas, kurti. Taip pat skatina kritinį mokinių mąstymą, aktyvų interpretacinį jų santykį su mokomąja medžiaga, mokymąsi iš patirties. Vienas iš šio vadovėlių privalumų yra tas, kad daugumą temų pasiūlė patys mokiniai. Situacijos, kurias jaunuoliai nagrinėja, nevienareikšmės. Jie stengiasi apmąstyti svarstomas moralines problemas ir ieškoti pozityvių jų sprendimo būdų.

Pateikiama įvairių užduočių ir jų atlikimo būdų. Tai diskusijos, tyrimai, dalijimasis patirtimi, darbas su suolo draugu, darbas grupėse, informacijos paieška literatūros šaltiniuose ir internete, trumpalaikiai projektai, vaidmenų atlikimas, interviu ir kt.

Iliustracinė etikos vadovėlio medžiaga skatina mokinius mąstyti ir ieškoti sąsajų su tema, aptardami iliustracijas mokiniai mokysis interpretuoti jas ne tik meniniu, bet ir moraliniu požiūriu.

Keturi vadovėlio ir pratybų sąsiuvinio skyriai atitinka keturias veiklos sritis: Saviugda ir savisauga. Aš – Asmuo; Dialoginis bendravimas. Aš – Tu; Socialiniai santykiai. Aš – Mes; Santykis su pasauliu. Aš – Tai.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Šis etikos vadovėlis skiriamas mokiniams kaip savarankiško mokymo(si) vadovas ir mokytojams kaip mokymo priemonė. Jis parengtas pagal naująją 2008 metų Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklos pagrindinio ugdymo bendrąją programą ir atitinka jos keliamus reikalavimus.

Mokymo(si) medžiaga skatina įvairią aktyvią mokinio veiklą: tyrinėti, ieškoti, pritaikyti, analizuoti, spręsti problemas, kurti. Taip pat skatina kritinį mokinių mąstymą, aktyvų interpretacinį jų santykį su mokomąja medžiaga, mokymąsi iš patirties. Vienas iš šio vadovėlių privalumų yra tas, kad daugumą temų pasiūlė patys mokiniai. Situacijos, kurias jaunuoliai nagrinėja, nevienareikšmės. Jie stengiasi apmąstyti svarstomas moralines problemas ir ieškoti pozityvių jų sprendimo būdų.

Pateikiama įvairių užduočių ir jų atlikimo būdų. Tai diskusijos, tyrimai, dalijimasis patirtimi, darbas su suolo draugu, darbas grupėse, informacijos paieška literatūros šaltiniuose ir internete, trumpalaikiai projektai, vaidmenų atlikimas, interviu ir kt.

Iliustracinė etikos vadovėlio medžiaga skatina mokinius mąstyti ir ieškoti sąsajų su tema, aptardami iliustracijas mokiniai mokysis interpretuoti jas ne tik meniniu, bet ir moraliniu požiūriu.

Keturi vadovėlio ir pratybų sąsiuvinio skyriai atitinka keturias veiklos sritis: Saviugda ir savisauga. Aš – Asmuo; Dialoginis bendravimas. Aš – Tu; Socialiniai santykiai. Aš – Mes; Santykis su pasauliu. Aš – Tai.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%